Etický kodex

Máme etický kodex vůči svým spolupracovníkům i vůči zákazníkům. Všechny body kodexu bereme za své a řídíme se jimi.

  1. Zákazník je vždy na prvním místě (jsme loajální, slušní, nasloucháme mu, bez emocí řešíme jeho prosby a výtky, když je zákazník naštvaný je už pozdě, předcházíme ztrátě zákazníkovy důvěry v naše služby a odbornost, snažíme se o takovou práci, aby nás zákazník doporučil dále, všechny problémy řešíme hned, nic neodkládáme)
  2. Jsme ochotni podporovat své spolupracovníky
  3. Chceme vyhrávat a být v tom, co děláme nejlepší
  4. Jsme ochotni nést osobní odpovědnost za všechny naše kroky
  5. Nepoužíváme „to nejde“ a raději hledáme řešení
  6. Klademe důraz na přednosti našich lidí
  7. Jsme spokojení, protože děláme to, co nás baví
  8. Pracujeme v týmu, pro tým a cíl firmy
  9. Nepodvádíme
  10. Máme vůči sobě a zákazníkovi vzájemný respekt
  11. Plníme dohodnutá ujednání a časové dohody
  12. Jsme výkonní a efektivní
  13. Oslavujeme naše úspěchy a vítězství
  14. Nedovolujeme, aby problémy osobního charakteru stály v cestě naší práce
  15. Každý musí prodávat
Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli, nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb.

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše